Novel terbaru Saya...


Ini novel terbaru saya....

‘SYAIR CINTA’ mengutarakan persoalan cinta yang dihadapi oleh beberapa individu dalam situasi berbeza. Kesan sejarah silam, cinta Ungku Putra Isfan dan Dayang Sabrina terlerai. Cinta Ungku Putra Ismadi turut kecundang, tidak kesampaian. Semuanya kerana Ungku Saerah, yang menjadi prejudis terhadap setiap wanita yang cuba dibawa masuk ke dalam keluarga mereka.

Anehnya dalam suatu masa yang sama, Ungku Putri Qamelia mulai diburu oleh cinta seorang pemuda bernama Mikhail Mursyid. Manakala gadis yang bernama Salyna mula mencuri tempat di hati Ungku Ismadi.

Bayangan Dayang Sabrina juga muncul mengganggu mimpi Ungku Isfan. Semuanya itu kelihatan seperti terancang. Namun, tiada siapa terduga bahawa ada misteri dan rahsia di sebalik setiap kejutan dan segala ketentuan...

Paparan mesej di dalam novel ini mengutarakan kesucian cinta yang cuba melepasi segala rintangan. Cinta yang tulus memang sedia wujud, segar mekar, tidak pernah layu di jiwa setiap insan. Dalam himpitan pahitnya kenangan dan kejamnya keadaan, masing-ma sing berjuang dalam menggapai desakan cinta meskipun de ngan hati terluka. Namun, berjayakah mereka men capai bahagia? Adakah itu nilaian terbaik buat diri sendiri dan orang-orang tersayang? ‘Syair Cinta’, saya hidangkan khas buat semua pembaca untuk menying kap sebuah persoalan...

Selamat menerokai wajah topeng cinta di hati Mikhail Mursyid dan Salyna Sobri!

4 comments:

EYA ZAMANI ZAITEE said...

salam , tahniah ....ziya simpan dulu ya nk beli kat Pameran Buku nati hihi ...dh baca KUUTUS RINDU best lah ...slamat bkarya ..

Intan Arnida said...

T.q... novel yg ke-2 lg best..... Jgn lupe dptkn yg t'baru, Syair Cinta....

EYA ZAMANI ZAITEE said...

akak , ziya dh beli ..tp x sempat baca lg ..tp sedihlah aritu pergi pwtc x jumpa akak pun ...:( ...

Intan Arnida said...

sorilah Eya. sampai masa dengan takdir TUHAN, kita pasti jumpa.